di terengganu

assalamualaikum

alhamdulillah..jumpa application blogger kat ipod.bleh update kat ganu

best balik kampung skali skala ni.jumpe sedare, atuk nenek.

kali ni dapat jumpe UAI skali..hoho..kat KL harap la nak duk depan skali.datang kul 7 konfem duk luar. kat ganu ni datang kul 7 pn bleh duk depan skali. ni la bleh salam, cium tangan daei sejuta umat ni.. alhamdulillah~

hari 1st aku g kat masjid kg kijing, marang. ni tak ramai sgt orang.
hari 2nd aku g kat masjid pgkalan berangan. y ni best. pengalaman baru

aku sampai dalam pukul 7.15pm. bile sampai aku was2. guane pulok ceramoh uai ada 5 orang je. 3 orang lepak kat tangga masjid ,sambil2 isap rokok daun, sorang tgh azan dalam masjiid, sorang lagi macam pak imam. yang aku nampak 5 orang la. aku pun tanye pasal kuliah uai. die kate kat masjid lagi 1 sebab sini ada 2 masjid. 1 masjid BN, 1 lagi masjid pas.. hmm.. ni la 1st time terang2 ada orang ngaku camtu depan aku. kat sg buloh ada je masjid BN, tp makmum campur2. ok je semua. x obvious sangat parti
politiknye. ni memang kosong terus.
sedih gak tengok sebab masjid pas 2 daripada jauh dah berpuluh2 orang kat luar, ratusan mungkin.

kene hapuskan mentaliti masjid pas n umno ni

*dh seminggu kesihatan tak menentu. terasa rindu nikmat kesihatan yang baik

0 comments:

Post a Comment

mohd hafizuddin bin azman