aku terima nikahnya

assalamualaikum

harini ulang tahun perkahwinan aku dengan afifah. 27/10/15. alhamdulillah, sempat la jadi suami lebih kurang 2 tahun lapan bulan. moga Allah satukan kami kembali di syurga, insyaAllah.

masih ingat lagi macam mana aku bagitau aboh yang aku nak kahwin.

aku: aboh. hafiz rasa sampai masa doh ni hafiz nok nikoh.
aboh: hahaha. ok2. nanti aboh bincang.

rasanya perbualan ni dalam sebulan lebih aku start kerja. alhamdulillah akhir posting pertama, aku kahwin.

cukup la ak cerita sikit2. lebih2 aku simpan dalam ingatan.  aku belanja gambar je.


 ketibaan hero

 detik cemas IC tertinggal kat gemas

belum apa2 lagi dah suruh aku duduk kat tengah2

heroin baru keluar

 khutbah kahwin. soalan yang kena tanya. "apa rukun kahwin." seperti sepatutnya, jawapan diberi dengan tenang depan bakal mertua.

 akad. geng sekali lafaz dengan satu nafas.

 :)

malu sungguh

"sila abang makan."..."tolong le cedok yang."

 "abang jugak yang kene cedok." seharian tak lalu makan. lepas akad, selera besar.

gambar dengan famili senget semuanya. nanti le upload. takde ambil professional photographer. jadi le dengan apa yang ada. 

selalu timbul perasaan gembira bila membayangkan aku dengan afifah disatukan semula. moga Allah makbulkan. ameen.

wallahu'alam

0 comments:

Post a Comment

'abdullah'