Abdullah Mifzal

assalamualaikum.

abdullah mifzal nama yang diberikan oleh arwah ummi dia dulu. langsung aku tidak campur tangan melainkan aku setuju sahaja. sebab afifah yang mengandung dan melahirkan. jadi aku pasti afifah sudah memilih nama yang terbaik untuk anak kami itu. tapi aku dah booking nak bagi nama untuk anak kedua kami. tapi rancangan Allah mengatasi segalanya.

melihat mifzal membesar ni membuatkan aku sangat teruja. aku akui selepas afifah meninggal, banyak tanggungjawab aku terhadap mifzal aku abaikan. alhamdulillah, aku punya mama dan adik aku, farah yang membantu aku mendidik mifzal.

melihat gelagat mifzal, kadang aku jadi sedih memikirkan yang ummi dia tak sempat melihat mifzal membesar. dan lebih alu sedih bila memikirkan mifzal membesar dalam keadaan dia tak sempat mengenali umminya.

abi doakan mifzal jadi anak yang soleh, yang selalu berjuang pada jalan Allah, dan tidak lupa untuk mendoakan ummi dan abi. ameen.



0 comments:

Post a Comment

mohd hafizuddin bin azman