terkenang

assalamualaikum


alhamdulillah semalam berkesempatan pergi ke majlis aqiqah anak sahabat lame, adib n dayah..keberatan juga nak pergi sebenarnya. sebab memang tak berminat sangat nak berjalan. sekrang aku nak duduk dengan mama aboh atau mak ayah, tu je.

tahniah buat adib n dayah. moga anak menjadi bekal di hari mendatang. insyaAllah.

sampai sana jumpa syafiq T n eli dengan anak diorang. dah beso dah. alhamdulillah. sebak la jugak tengok anak diorang ibunya yang dukung. hmmm.. teringat kat fifah n mifzal. termenung lame aku.

niat aku ke walimah sahabat lagi sorang aku batalkan. sane lagi rmai sahabat bawak anak isteri, tak sanggup aku nak berdepan.

moga Allah berikan kekuatan untuk aku menempuh hari mendatang, insyaAllah.

                                 
raya 1st sebagai suami isteri.

0 comments:

Post a Comment

mohd hafizuddin bin azman