better

assalamualaikum


alhamdulillah 23/7/15 aku dah mula bekerja. tujuannya bukan lah untuk bekerja sebenarnya, tapi nak jumpa kawan2 ventilate apa yang tersirat dalam hati. 

sejak afifah dah meninggalkan kita semua, fikiran aku tak pernah lekang dengan memori2 dulu. lebih kurang dua tahun lapan bulan kami bersama, mana mungkin aku boleh lupakan macam tu je. selalu juga terdetik dalam hati yang arwah macam masih ada lagi. 

semalam pukul 5 petang sebelum balik ke rumah dari hospital, tiba2 terdetik dalam hati,"eh, sayang dah nak balik dah ni. aku kena balik sekarang."
allahurabbi, beratnya.....

kerap kali orang bertanya di hospital,"hafiz ok ke?"
susah aku nak jawab sebenarnya. akhirnya jawapan paling tepat hanya lah,"alhamdulillah,better.thanks."


0 comments:

Post a Comment

mohd hafizuddin bin azman