nak start kerja dah~

assalamualaikum


insyaAllah 26hb Jun akan memulakan kerja dengan menghadiri induksi kat pantai cahaya bulan, kelantan (jauh sangat ni -_-'). bersediakah? konfem la tak. haha. insyaAllah akan cuba yang terbaik. masa induksi baru tahu dapat kerja kat mana. dulu aku mintak sg buloh, serdang n ampang. tapi insyaAllah akan buat rayuan untuk ke hospital lain. doakan dipermudahkan ya.


hm..2-3 hari ni asyik insomnia (susah tido) je memikirkan bende yang dah lama aku rancang, tapi tak jalan2 lagi. marah, stress semuanya ada. alhamdulillah ada sokongan daripada sahabat2.. insyaAllah akan terus cuba untuk kekal tabah & sabar.


"sabar itu indah," kata seorang sahabat =)


santapan gambar style la ye

barakallah. sahabat merangkap housemate tuk 2 taun. zaujahnye takde. zzz

cantik kan? bunga kat rumah nazil

2 comments:

Unknown June 17, 2012 at 8:26 AM  

sabarlah.. Allah sedang menguji kamu dengan cinta kamu.

restu ibubapa sgt penting. aku pun kena macam ko jugak. tapi aku cuba suppress marah tu (walaupun x boleh kadang2). sebab nak mulakan sesuatu yang bahagia tidak boleh dalam keadaan yang tidak bahagia.

semoga ko berbahagia.

my 2 cent.. aku main teka je apa yg ko nak cakap ni.(untungnya ko fizu) hehe

ibnu azman June 17, 2012 at 4:08 PM  

btul ke dok mu teka ni mije??hehe

hm..insyaAllah.doakan y trbaik..sgt mmerlukan nasihat2,tguran,support dr sahabat2

syukron :)

Post a Comment

mohd hafizuddin bin azman