yang ku minati

assalamulaikum

dah masuk sem baru ni, maka masukla duit JPA tuk sem baru. jadi banyak la plan nak abihkan duit 2 sket. tapi sem ni aku save duit awal, masuk tabung aji. kalau tunggu ujung sem, konfem xsempat simpan punye.

sem ni memang aku plan nak beli pet lagi. tambah koleksi + upgrade sket sangkar dulu2..haha..boleh tahan banyak aku abihkan duit. tapi takpe, minat punye pasal.

ni aku upgrade bagi ada cave ngan cip kayu. konfem die suke idup ngan aku lepas ni
  
 

kure2 idaman aku sejak di bangku sekolah lagi. sekarang baru bleh beli.

dah abih yang cute2. ganas plak..hoho


bukan sebarang buaye, tapi buaye kecik yang jinak.haha.tapi ekor mmg tajam.


zoo corner

jadi, 2 lah die pet aku tuk sem ni. sem depan ada projek lagi besar. nantikan..hehe.

sekian

10 comments:

redsugarpaper October 24, 2010 at 3:30 AM  

mahu pengsan...

ibnu azman October 24, 2010 at 4:03 AM  

haha..nnt sem dpn pye mst lg pengsan..

my name is azadi.. October 24, 2010 at 5:00 AM  

Assalamu'alaikum..
laju mu uplod gmbo nate ni..
parok...
kemah moleh meja mu..
jare kawe nengok meja mu kemah abih..
papun,teruhkan jd pengasas mini zoo..
saem2,tumpang main jah..hoho

ibnu azman October 24, 2010 at 7:50 AM  

mejo ak meme kemah sokmo..
truskn niat beli dslr.model2 ak dok sabo doh 2..

Anonymous October 24, 2010 at 8:31 AM  

reptile..xd keje d0l ko nie...

Anonymous October 25, 2010 at 1:08 AM  

fizu,cube ko letak buaye tu dengan cicak geko.mesti dapat spesis baru punye.haha

ibnu azman October 25, 2010 at 1:09 AM  

haha...ecosystem kne jg..xleh breed bkn2..

Anonymous October 25, 2010 at 3:41 AM  

boleh ke bela2 binatang ni kt kolej? x takut kantoi ke? hehe

ibnu azman October 25, 2010 at 4:08 AM  

mne ak tau bleh ke x...

my name is azadi not asadi.. October 25, 2010 at 11:01 AM  

sbgai ketua blok..
nate2 yg x gnggu penghuni lain..xp..
tgh tggu ko bela real buaya je..tu kene consider bhya or x..
lain2,bereh..bau mesti wangi..
bilik kene kemas..
bela lion pun ok gk fizu,teringin aku nak main dgn singa,harimau ke..

Post a Comment

mohd hafizuddin bin azman